17. mai med Broderskabet 2026!
- 24. mai
- 1 min lesing
Tradisjon tro stilte Broderskabet i årets 17.-mai-tog med fane og god stemning. Videre gikk turen til Skiboli hvor det ble grilling, tale fra Dominus og fest utover kvelden. Årets fellesbilde reflekterer endringene som har skjedd utenfor Skiboli det siste året. Den tradisjonsrike oppstillingen på amfiet måtte vike for gravemaskinene, men vi prøvde å samle gjengen utenfor Skiboli uansett <3
Foto: Emilija Lorina Lielmane




























Kommentarer